onsdag 27 maj 2009

Nejmen! Tjennnnnnnnare! ^^

Oj, oj, oj vad oengagerad jag har varit i denna blog xD Damn!
Men nu är det dags för ändring!

Igår: 
Jobbade jag lite på morgonkanten, sen åkte jag till gymnasiet för att ha Historia! Sen på kvällen åkte jag hem till syran och myste. Sov också över där! Trevligt!

Idag:
Har jag jobbat lite grand ^^ Haft 6B och 7D! Och nu ikväll ska jag till "skolan" och kolla+hjälpa till på 9M's musikal! "Vad är det som händer" som har premiär ikväll ^^ kommer bli riktigt kul! 

Torsdag:
Ännumera musikal idag! :) hihihihi!

Fredag:
Nordby! Med alla elever för att uppträda med musik & dans! En heldag verkligen ^^ (Mer info på Fredag)

Lördag:
Ännnnnnumera Nordby! Idag privat ^^ Idag med Noshin som kommer hit från Uddevalla! We have a suprise! (Mer info på Lördag)

Detta är min vecka ^^ Möhöhö. Jätte kul kommer det bli! ^^ <33


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar