söndag 15 februari 2009

Fest!

Hej Hopps!

Jao, somsagt! Fest i Fredags! Kanske inte blev så lyckat som vi hoppats på men men ^^ Trevligt var det iallafall! :)

FREDAG 
Efter skolan stack jag ner och käkade McDonalds! (Ensam ja, mobbad ja) Sen stack jag hem till Tilda som tog 2 hela timmar att göra sig i ordning! Jag satt lite vid datan så länge. 
Vi fick skjuts till Ylva kl 18, där vi fixade lite med musiken etc. kl 7 cirkus kom Karin! Hon hade hämtat min Cider hos Lars som bodde lägenheter bort. Så vi började dricka lite smått. Sen gick jag och Karin till konsum... där vi köpte lite Chips & cola. Karin gjorde 
ett försök att köpa cigg men hon misslyckades (Y) när vi kom tillbaka hade Noshin annlänt! Sen efter ytligare ett tag kom lite folk som Ylva & Tilda kände tydligen, då var det dags för Öl-spelet ._.'! omg... (Noshin & Tilda var tråkiga som inte var med!)
Man spelade med en kort lek... tex: 4 = Fyra klunkar. 8: Paus kortet (vilket var fruktansvärt användbart med tanke på alla mina toa-pauser). Dam = Ny regel.... etc, jag fatta typ inget XD Och det gjorde heller inte stackars Ylva som gjorde fel hela tiden XD haha, men efter det spelet var nog Jag & Ylva fullast, men med tanke på att jag inte dricker så ofta så hade jag mina andledningar =)
Sen tog all dricka slut -_-'
Så efter ett antal glas vatten & cola och toabesök satte jag mig i korridoren med Karin och tog det lugnt en stund. Vi gick in efter en stund, och du va alla värste känslosamma! alla grät typ, jag fatta ingenting, så jag & Karin satte oss i köket XD
Runt 23 blev jag och Noshin skjepå't (Vid denna tid var jag nykter) Så vi tog bussen in till Kampenhof (stan) där Noshi ringde Mitch som satt på McDonalds med ett antal andra muppar och käkade, han skulle på efterfest, men det blev inget av eftersom alla där sov...
Jag och Noshin hade 2 val, åka tillbaks till Ylva eller däcka på Centralen... Då ställde Mitchy upp och erbjöd oss en sovplats! ^_^ Så vi följde med honom hem, jag fik (valde) fåtöljen som sovplats medans Noshi & Mitch sov i den stora sängen. Nu va kl runt 01:00 Vi låg och snackade lite.
Noshin somnade kl 2, medans vi låg och snackade till kl 4.
Näste morgon vaknade vi runt 09:30 förvånansvärt Det första jag kände när jag skulle på dass var huvudvärk! Jag vinglade fram till dass :P 
Vi fick frukost utav Mitchys mamma! :D Varm choklad och varma baguetter! ^^ (Drägglar)
Efter det såg vi lite på TV: All of Us och något mer, sen spelade vi poker! XD hahah, jag ägde han lite gran ^^ Jag tog 12 tåget hem, mitt skol-kort visste jag att det inte funkade, så jag var lite halvt nervös när "nya resande" muppen kom, och jag hade bara 50:-kr i fickan... men jag satt bara där och ignorerade henne, och hon gick bara förbi *pust* Väl hemma sov jag i 2 timmar (: Gött! ^^


Söndag

Idag vaknade jag 12:30 utav mas pappa! Han frågade
om vi skulle åka skridskor vilket jag blev
lite glad över iallafall.. Forfarande lite halv bakis masade jag mig upp för 
att käka och klä på mig... Vi åkte ner till Strömsvattnet och åkte i en timma... Sen på kvällen åkte jag hem till Emma och hade film/familje-geni kväll! XD det var jag, Emma, Anna & Annie ^^ tack för ikväll! Alltid lika kul <3>


GODNATT! =) <3

1 kommentar:

  1. Japp, nu vet man hur det blev :) 10 st sista konserter i sommar.

    http://isaba.blogg.se

    SvaraRadera