lördag 7 februari 2009



Middag hos syrran ikväll, trevligt!
Nu har vi precis käkat oxfilé och potatis gratäng = Otroligt gott!
Så nu sitter jag med datan medans Emelie kolla på Disney Channel, och helt plötsligt kommer Jonas Brother's up, och den lilla Emelie på 4 år *pekar på tv'n* och säger:"Felicia! Han Jonas Brother (men gullit uttryck) han, han är söta!"
Jag, helt i panik, reser mig upp, byter kanal, och tar tag i stackars Emelie som ser gråt färdig ut och bär ut henne från rummet, och börjar predikerar om att hon aldrig ska säga så igen! Hahah! stackarn! Men hon vet att jag var oseriös, men det va kul iallfall XD

Och igår! Jag blev så jäääävla förbannad. Jag slutade kl 13, så jag minglade lite i skolan tills tåget skulle gå, så kl 13.40 kilade jag ner till stationen, och när kl var 13.56 då tåget skulle komma så kom det aldrig något, jag tänkte, aja, det är väll lite sent, du vet. klockan gick och gick, klockan blev 14.15, 14,30, 14,45 
kl 14. 50 kom Götebogståget! Man bara wtf?! Alla buade, sen när tåget åkte förbi kastade alla varsin snöboll på tåget, så tågchafören pekade "Fuck you" XD hahah, det va hur kul som helst, så jag fick ta en extra buss, och var hemme 16.30! tack för den ._.' Och på kvällen gick tjejerna på bio! det gjorde piss dagen bättre ^^ Tack Tjejer <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar