onsdag 11 februari 2009

Konsert & Turnering!


Hej Allihopa! =)
Oj! Mycket har hänt den här veckan! Men jag får väll börja med att berätta från början!

Måndag: 
Galen dag!
Riktigt kul!
Idag hade vi uppspel på våra "balad låtar"! Så under dagen blev vi stylade av Skönhet & Hälsa
 eleverna, dom var sjukt grymma! Vi var nere på frideborg från kl 10 tills kl 19:30! Vi hade genrep och gick igenom kvällens program. Kl 17:45 var det insläpp och det blev funnt på bara några minuter.
Jag, Noshin, Sebastian, Måns & Peter står diskreta bakom ridån och gjorde oss redo!
Vi hade öppnings numret, "Storm - av Lifehouse". Det var riktigt kul, även om jag inte kommer ihåg så mkt av den tiden vi spelade, det var som om jag kopplade bort allt.
Men iallfall, det var riktigt kul! När jag kom hem spelade jag Zelda! x)

Tisdag:
Hände inte så mycket. Vi hade en vanlig lång tråkig skoldag. Kom hem kl 18:00

Onsdag:
Idag hade vi turnering i fotboll, handboll & bandy! Vi tävlade mot Portalen och Öppna-programmet ("ÖP"), Jävla idioter säger jag bara! ok, återkommer med detta strax.
Kom till UA lk 08:00.
Kom upp till skolan 08:20.
kl 09:22 tåg vi bussen ner till gympasalen. Sen kl 10:15 körde matcherna igång. Killarna började, de van 4/4 matcher. In you face säger jag bara. 
Sen ca kl 11:00 var det tjejernas tur, vi började med handboll. Det gick inget vidare :P
Men fan va "ÖP" va dumma i huvudet, seiöst. Dom tackalde folk så dom flög över sargerna! Vi (jag) blev så jävla förbannan på dom så jag skrev upp mig på bandyn så jag kunde ge igen på idioterna! XD
13:15 började bandyn. Jag var avbytare, men när det var min tur då jävlar, jag bara sprang upp emot en tjej och tacklade henne så att hon nästan trilla XD HAH! Sen fälde jag en med klubban *går oskyldigt där ifrån*
Nej, men det var sjuk kul faktiskt! Även om vi förlorade varenda match ^^ 

Snart är det loooooooooooooov och jag ska sova dygnet ruuuuunt! :)
Ha det bra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar